Ridläger

staende_3På Sportlov, Påsklov, Höstlov och Jullov erbjuder vi ponnyridläger (halvdagsläger) för olika nivåer. Under sommaren har vi dagläger för de yngre barnen. För de äldre barnen och ungdomarna anordnas övernattningsläger på vår gård Stora Karlslund på Adelsö.

Du hittar aktuella ridläger på ”Min ridskola”.

I mån av plats kan även elever som inte vanligtvis rider på ridskolan boka. Men elever som rider på ridskolan har företräde, samt att medlemskap i Mälaröarnas Ridklubb (MäRK) är obligatoriskt för alla deltagande.

Boka så här:
– Klicka in på www.minridskola.se, välj Ekerö Ridskola
– Klicka på texten ”Registrera dig för medlemsskap, kölista eller bokning av kurs” vid utropstecknet på förstasidan
– Fyll i de efterfrågade uppgifterna för barnet, bocka i ”Jag vill ställa mig i kö för ridning”, fyll i resten av de efterfrågade uppgifterna, spara, svara på verifikationsmail – klart!
– Sedan kan du söka och boka läger som finns under rubriken Kurser i ”MinRidskola”!