Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss om du vill börja rida eller vad det än gäller. Du når oss på e-post kontakt@ekeroridskola.se. Det är tyvärr inte möjligt att ringa.

Avbokning av lektion görs på MinRidskola.

Vår postadress är Ekerö Ridskola, Ekebyhov, 178 34 Ekerö.

Vägbeskrivning:

Vår besöksadress är Björkuddsvägen 118.

Kollektivtrafik: Till Ekerö Ridskola tar man sig enkelt med buss från Brommaplan som stannar på promenadavstånd från ridskolan. Flera bussar går hit. Välj någon som antingen stannar vid hpl Ekerö centrum eller hpl Ekvägen.

Bil: Kör väg 261 mot Ekerö från Brommaplan. Sväng vänster i rondellen mot Ekerö över bron. Åk rakt fram till OKQ8-macken, och sväng där vänster i rondellen, sedan direkt vänster igen in på Ekvägen. Ta nästa höger in på Björkuddsvägen och följ vägen tills du ser vårt vita stall framför dig. Ridskolan ligger precis nedanför slottet.

Visa större karta

Företagsuppgifter

Ekerö Ridcenter AB,  Bankgiro 422-3871, swish 123 349 0166.